Ερωτήματα του Γκιόλα προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή: Πως αντιμετωπίζεται η επιθετική τακτική των Εισπρακτικών εταιριών;

Time to read
less than
1 minute
Read so far

Ερωτήματα του Γκιόλα προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή: Πως αντιμετωπίζεται η επιθετική τακτική των Εισπρακτικών εταιριών;

Ιούλιος 19, 2018 - 15:56

Ερωτήματα του Γιάννη Γκιόλα προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή στην  Διαρκή Επιτροπή  Παραγωγής και Εμπορίου - Θεσμών και  Διαφάνειας. Πως προστατεύεται ο καταναλωτής από την επιθετική τακτική των εισπρακτικών εταιριών και την παραβίαση  του κώδικα καταναλωτικής δεοντολογίας.
 Ποιοι είναι οι παράγοντες που σχετίζονται με την αύξηση των αναφορών από τους πολίτες;
   Σε ποιες περιπτώσεις επιστρέφονται χρήματα;
   Ποια είναι τα πρώτα αποτελέσματα και οι ποιες δυνατότητες του «Συνήγορου του Καταναλωτή», σε περιπτώσεις παραβίασης του Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας;
   Οι Επιτροπές φιλικού διακανονισμού, είναι κοντά στα προβλήματα των καταναλωτών;
   Ποια είναι η σχέση με τις Εταιρίες τηλεπικοινωνιών;
   Πως αντιμετωπίζεται η επιθετική τακτική των Εισπρακτικών εταιριών;;
 
   Δείτε τις ερωτήσεις του Γιάννη Γκιόλα και τις απαντήσεις του Συνηγόρου του Καταναλωτή, Λευτέρη Ζαγορίτη, στο βίντεο που ακολουθεί.:
https://youtu.be/On6npQTkaAI