Υπόμνημα στην Περιφέρεια από ιδιοκτήτες ταξί

Time to read
less than
1 minute
Read so far

Υπόμνημα στην Περιφέρεια από ιδιοκτήτες ταξί

Νοέμβριος 08, 2012 - 10:43

Υπόμνημα έστειλαν στην Αντιπεριφερειάρχη Ανάπτυξης/ Έργων/ Περιφερειακής Ενημέρωσης της Περιφέρειας Πελοποννήσου Κωνσταντίνα Νικολάκου οι αυτοκινητιστές - ιδιοκτήτες περιφερειακών ταξί (πρώην αγοραίων) νομού Κορινθίας. Το υπόμνημα κοινοποιείται στον περιφερειάρχη και στον αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας ενώ με αυτό ζητείται όταν συζητηθεί το θέμα του καθορισμού των εδρών να οριστεί μία και μοναδική έδρα.
Το υπόμνημα των ιδιοκτητών ταξί
Εμείς που υπογράφουμε το παρόν και είμαστε ιδιοκτήτες Περιφερειακών ΤΑΞΙ (πρώην ΑΓΟΡΑΙΩΝ) που έχουν τις έδρες του σε διάφορους Δήμους του πρώην Νομού Κορινθίας, ενόψει του ότι επίκειται από το Περιφερειακό Συμβούλιο ο καθορισμός των εδρών για την εφαρμογή των διατάξεων που αφορούν στα Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα, θα θέλαμε να θέσουμε υπ’ όψιν σας τα εξής:
1ον  Το ζήτημα δεν είναι αμιγώς επαγγελματικό, ούτε αμιγώς οικονομικό. Έχει πρωτίστως να κάνει με τη καλύτερη εξυπηρέτηση του πελατειακού κοινού και των αναγκών που έχουν δημιουργηθεί σε αυτό, όχι μόνο λόγω της οικονομικής κρίσης, αλλά και από άλλες αιτίες όπως για παράδειγμα η κατάργηση Δημοσίων υπηρεσιών, η συγχώνευση Οργανισμών κλπ. Έτσι εάν παλαιότερα κάποιος θα μπορούσε να εξυπηρετηθεί πλησιέστερα στον τόπο κατοικίας του μεταβαίνοντας στο κοντινότερο Κέντρο Υγείας ή στην πλησιέστερη Εφορία, σήμερα αυτό δεν μπορεί να γίνει λόγω του ότι καταργήθηκαν διάφορες Εφορίες ή Κέντρα Υγείας όπως και άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου ή των Ν.Π.Δ.Δ., αλλά και Υποκαταστήματα Τραπεζών κλπ. Έτσι από το Κιάτο ή τη Νεμέα χρειάζεται συχνότερα σήμερα να βρεθεί κάποιος στην πρωτεύουσα του Νομού για να εξυπηρετηθεί. Εάν όμως αυτός θα πρέπει να πληρώσει τη λεγόμενη διπλή ταρίφα μισθώνοντας ένα ΤΑΞΙ, το οποίο θα αναγκαστεί να μεταβεί εκτός έδρας Δήμου, καταλαβαίνετε ότι θα προκύψει ένα απαγορευτικό κόστος με αποτέλεσμα συνάνθρωποί μας, οι οποίοι δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς (λεωφορεία κλπ.) να μην έχουν τη δυνατότητα να μεταβούν στην Πρωτεύουσα του Νομού και να εξυπηρετήσουν της ανάγκες τους, οι οποίες μπορεί να αφορούν και σε θέματα υγείας.  Επειδή μάλιστα οι συνάνθρωποί μας αυτοί ανήκουν συνήθως στις ευπαθείς ομάδες και είτε πάσχουν από χρόνια νοσήματα, είτε είναι γέροντες που για παράδειγμα πρέπει να εισπράξουν τη σύνταξή τους ή να επισκεφθούν τα εξωτερικά ιατρεία του Νοσοκομείου, το θέμα θα πρέπει να αντιμετωπισθεί με τη δέουσα ευαισθησία και να μην παραθεωρηθεί η έντονη κοινωνική του πτυχή.
2ον  Το ζήτημα έχει επίσης και μία πτυχή που έχει να κάνει με τη δημιουργία προϋποθέσεων υγιούς ανταγωνισμού και καταπολέμησης των καρτέλ, ώστε να διασφαλίζεται η ισότητα των ευκαιριών και να μην εκμεταλλεύονται οι ισχυροί τους αδύνατους. Με άλλα λόγια, να μη δημιουργήσουμε ΤΑΞΙ πολλών ταχυτήτων χαρίζοντας σε κάποιους περισσότερες ευκαιρίες και κλείνοντας τις προοπτικές από κάποιους άλλους. Άπαξ και ο Νομός Αττικής είναι όλος ήδη μία έδρα με πληθυσμό όσο σχεδόν όλη η υπόλοιπη Ελλάδα, δεν μπορεί να καταλάβει κανείς γιατί και ο Νομός Κορινθίας δεν μπορεί να είναι μία έδρα, ώστε και το πελατειακό κοινό να εξυπηρετείται καλύτερα και οι αυτοκινητιστές να έχουν τη δυνατότητα να συντηρήσουν τις οικογένειές τους και να εξασφαλίσουν τα στοιχειώδη προς το ζην. Εκτός και αν είναι προαποφασισμένο να πεθάνουν κάποιοι για να ζήσουν οι υπόλοιποι και αυτό ελπίζουμε να μην συνιστά προειλημμένη απόφαση και της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
3ον  Μέσω των δικτύων ΡΑΔΙΟ ΤΑΞΙ καταλαβαίνετε πολύ καλά ότι η έννοια της έδρας μπορεί να υπονομευθεί και τα ΤΑΞΙ να μπαινοβγαίνουν στις άλλες έδρες και να «τρυγούν» πελάτες. Αυτό όμως, το οποίο σας είναι σίγουρα γνωστό, δεν μπορεί να συνεχιστεί γιατί θα συνιστά πέραν των άλλων και καταστρατήγηση του Νόμου. Επομένως για να τελειώσει και το θέμα με τη καταστρατήγηση του Νόμου, αλλά και για να μην λογίζονται μερικοί ως περισσότερο έξυπνοι από τους άλλους, το να  θεσπισθεί για όλους μία ενιαία έδρα σε όλο το πρώην Νομό Κορινθίας θα επαναφέρει τα πράγματα σε δίκαιη βάση και κανέναν ο οποίος επιθυμεί πράγματι να εργαστεί δεν θα το ζημιώσει.
4ον  Εάν μιλούμε με όρους απελευθέρωσης επαγγέλματος και αυτή η διαφημιζόμενη απελευθέρωση είναι να γίνει χάριν του κοινού καλού και όχι για να δημιουργήσει μία νέα τάξη προυχόντων, μόνο η μία και μόνη έδρα για όλο το πρώην Νομό Κορινθίας μπορεί να σημάνει τη πραγματική απελευθέρωση. Κάθε τι το άλλο δεν θα ήταν απελευθέρωση, αλλά δημιουργία νέων καρκινωμάτων και σε κάθε περίπτωση δεν θα είχε σε τίποτε να ωφελήσει αυτόν που μέσα στην οικονομική κρίση θα χρειάζεται να χρησιμοποιήσει ΤΑΞΙ και επομένως θα το σκεφθεί, δύο φορές, πριν το κάνει.
Κατόπιν όλων των παραπάνω έχει γίνει απολύτως αντιληπτό ότι η πρότασή μας είναι να ορισθεί για όλο το πρώην Νομό Κορινθίας μία και μόνη έδρα και όλα τα ΤΑΞΙ με πρώην έδρες του Δήμους ή τις πρώην Κοινότητες να κυκλοφορούν με μονή ταρίφα σε όλο το πρώην Νομό Κορινθίας και ότι η πρότασή μας αυτή δεν υπακούει στα στενά οικονομικά και επαγγελματικά μας συμφέροντα, αλλά, χωρίς να ζημιώνει και επιβαρύνει κανέναν από τους συναδέλφους, διότι δεν θέλουμε να αδικηθεί κανείς, εξυπηρετεί με το καλύτερο τρόπο τις ανάγκες του πελατειακού κοινού της Κορινθίας, ειδικά στη δύσκολη εποχή που ζούμε. Γι’ αυτό και θέλουμε να ελπίζουμε αντιμετωπίζοντας το ζήτημα κοινωνικά και εθνικά, θα συμμεριστείτε την πρότασή μας αυτή, την οποία και ζητούμε να αναπτύξουμε και προφορικά κατά την με το θέμα αυτό συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου για την οποία συνεδρίαση αιτούμεθα να προσκληθούμε και να μην ενημερωθούμε εκ των υστέρων ή καθυστερημένα.