Η δράση του Σχολείου Τουρισμού OnTour Ναυπλίου

Time to read
less than
1 minute
Read so far

Η δράση του Σχολείου Τουρισμού OnTour Ναυπλίου

Δεκέμβριος 18, 2019 - 19:17

Το βανάκι του Σχολείου Τουρισμού OnTour έκανε την δεύτερη του στάση στο Ναύπλιο, στο Αμαλία Hotel την Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου, μετά από πρόσκληση του Δήμου Ναυπλιέων, του Εμπορικού Συλλόγου Ναυπλίου και του Επιμελητήριου Αργολίδος.

 

Η Δράση Σχολείου Τουρισμού OnTour διοργανώνεται πανελλαδικά από το ΙΝΣΕΤΕ (Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων) σε συνεργασία με το ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ από το οποίο έχει εμπνευστεί. Οι επιβάτες του, όλοι καταξιωμένοι επαγγελματίες στον χώρο τους, μετέδωσαν τις γνώσεις τους σε 145 συμμετέχοντες, σε μια σειρά από σύγχρονα θέματα που αφορούν το χώρο του Τουρισμού και όχι μόνο.  

 

Η κα Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece, μας μίλησε για τη σπουδαιότητα του branding στον προορισμό και τις προϋποθέσεις του στην ομιλία της με τίτλο «To Brand or not to Brand”.

 

H κα Βάνια Κάμτσιου, Senior Trainer & Founder Welcome Global μας μίλησε για τις ιδιαιτερότητες των επισκεπτών που ταξιδεύουν από όλο τον κόσμο, οι οποίες σχετίζονται με την κουλτούρα τους στην ομιλία της με τίτλο “Cultural Intelligence - Πολιτισμική Ευφυΐα, για την Εξυπηρέτηση των Επισκεπτών”.

 

Ο κος Ανέστης Αναστασίου Senior Trainer & HR Consultant AA+Partners, Υπεύθυνος προγραμμάτων Τουρισμού και Φιλοξενίας στο Αμερικανικό Κολλέγιο Θεσσαλονίκης μας έδειξε τη σχέση/ σύνδεση εξυπηρέτησης με τη θετική εμπειρία και την ανάμνηση, στην ομιλία του με τίτλο: “Από πελάτης, φίλος! Δημιουργία αξέχαστης εμπειρίας επισκεπτών”.

 

Η Δρ. Χριστίνα Καραπάνου, PhD, MCI, CIPD, Health Psychologist - Cognitive Behavioral Psychotherapist, μας έμαθε τις τεχνικές διαχείρισης στρες και άγχους, στην ομιλία της με τίτλο “Διαχείριση Χρόνου & Στρες”

 

Ο κος Κωνσταντίνος Σαντίκος, Managing Director - Sales & Finance στην Santikos Collection, μας ανέλυσε την σπουδαιότητα των Tour Operators στις μέρες μας, στην ομιλία του με τίτλο: “Tour Operators: Το αναγκαίο κακό που αγαπάμε να μισούμε”

 

Ο κος Παναγιώτης Κουρέντας Quality Assurance & Training Manager GRECOTEL S.A, Ιδρυτής Πλατφόρμας COSTEASY │recipe costs and more, μας έδειξε πώς μπορούμε να οργανώσουμε και να κοστολογήσουμε βέλτιστα το μενού μας, μέσα από την ομιλία του: “Μενού-από απλό χαρτί σε εργαλείο πώλησης”.

 

Τέλος, ο κος Φοίβος Τσαραβόπουλος, Συνιδρυτής της Κοιν.Σ.Επ. Paths of Greece, μας ενημέρωσε για την υπεραξία ενός δικτύου μονοπατιών για ένα τόπο μέσα από την ομιλία του, “Δίκτυα πεζοπορικών μονοπατιών! Ποιες οι απαραίτητες ενέργειες για να είναι επιτυχή;”

 

Την Τρίτη 17 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκαν τα 3 workshops: «Πάθος για τέλεια καθαριότητα!» από την κα Βάνια Κάμτσιου, «Up Selling through better Persuasion» από τον κο Ανέστη Θ. Αναστασίου και «F&B Service Essentials» από τον κο Χρήστο Σεΐζη, τα οποία παρακολούθησαν συνολικά 70 επαγγελματίες. 

 

Οι παραπάνω ομιλίες κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού μέχρι το τέλος, καθώς ο σύγχρονος τρόπος παρουσίασης αλλά και η διάδραση που χρησιμοποιήθηκε για δεύτερη φορά στην περιοχή μας σε τέτοια εκδήλωση, έδωσε τη δυνατότητα στο κοινό να θέσει ερωτήσεις αλλά και να ψηφίσει στα ερωτήματα των εισηγητών.

 

Η τοπική οργανωτική ομάδα του Σχολείου Τουρισμού OnTour ΝΑΥΠΛΙΟΥ θα ήθελε να ευχαριστήσει: 

  • Το προσωπικό από το Αμαλία Hotel Ναύπλιο

 

Tο μεγάλο χορηγό: την Περιφέρεια Πελοποννήσου και τον κ. Αντιπεριφερειάρχη Ι. Μαλτέζο.

 

Τους χορηγούς μας :

  • FOUGARO ART CENTER
  • Ν.Γ. ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε.
  • COCO-MAT
  • ATHENA HOTEL
  • ΙΠΠΟΛΥΤΗ HOTEL
  • LETO NUEVO HOTEL
  • 3SIXTY
  • MENTOR
  • YIANNIS SOTIROPOULOS
  • CARE+FULL
  • ΔΙΑΣΤΑΣΗ
  • HELP-IT - Ανδρεουλάκης
  • WELL HOME
  • M.F.S.
  • WUBOOK

 

με την πολύτιμη συμβολή των οποίων διοργανώθηκε η εκδήλωση. 

 

Τέλος, ένα ΜΕΓΑΛΟ ευχαριστώ στην παρουσιάστρια της εκδήλωσης κα Κατερίνα Ψυχογιού, αλλά και στους 6 εθελοντές μας που έδωσαν ψυχή στην εκδήλωση:

 

  • Μαντά Αναστασία
  • Μαντά Νίκα
  • Μαυροθαλασσίτης Βαγγέλης
  • Μπαλάσκα Μαργαρίτα
  • Τριμπόνια Γιώτα

 

                                Με εκτίμηση,

 

                                Έλενα Ασπιώτη

                                Local Ambassador