Σε απαράδεκτη κατάσταση το οδικό δίκτυο της Πελοποννήσου

Time to read
less than
1 minute
Read so far

Σε απαράδεκτη κατάσταση το οδικό δίκτυο της Πελοποννήσου

Μάρτιος 01, 2012 - 09:57

Οι δήμαρχοι με ομόφωνη απόφασή τους ζητούν αναθεώρηση του χαρακτηρισμού του δικτύου και των υποχρεώσεων δήμων - περιφέρειας
 
 
Η κατάσταση του οδικού δικτύου της Περιφέρειας Πελοποννήσου απασχόλησε την τελευταία συνεδρίαση της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Πελοποννήσου. Όπως τονίστηκε τόσο από τον εισηγητή του θέματος δήμαρχο Επιδαύρου Κώστα Γκάτζιο, όσο και από τους δημάρχους Οιχαλίας Φίλιππο Μπάμη, Πύλου Νέστορος Δημήτρη Καφαντάρη, Τρίπολης Γιάννη Σμυρνιώτη, Κορίνθου Αλέξανδρο Πνευματικό και τον ΔΣ (αντιδήμαρχο Ευρώτα) Ηλία Παναγιωτακάκο οι οποίοι μίλησαν ο καθένας για το νομό στον οποίο ανήκει ο δήμος τους η κατάσταση του οδικού δικτύου είναι χείριστη
και τα προβλήματα εντοπίζονται σε καθυστερήσεις υλοποίησης των μεγάλων έργων, σε κατολισθήσεις, σε επικίνδυνα δέντρα που υπάρχουν παραπλεύρως του οδικού δικτύου, οι καθιζήσεις, τα σκουπίδια, τα νεκρά ζώα, ο ελλιπής φωτισμός, η κακή ή ανύπαρκτη διαγράμμιση, ενώ ιδιαίτερη αναφορά έγινε και στη Γέφυρα του Ευρώτα, που έχει χαρακτηριστεί μνημείο νεότερων χρόνων και υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με τη διακίνηση των εμπορευμάτων. Το πρόβλημα που υπήρχε στο οδικό δίκτυο επιδεινώθηκε με τις καιρικές συνθήκες και θα πρέπει να υπάρξει όπως επισημάνθηκε σύντομα παρέμβαση από πλευράς της Περιφέρειας και των δήμων, αν και όπως ειπώθηκε με τα πενιχρά μέσα που διαθέτουν δεν μπορούν να κάνουν πολλές παρεμβάσεις. Μάλιστα στη διάρκεια της συζήτησης διευκρινίστηκε πως πρέπει να γίνει αναθεώρηση του χαρακτηρισμού του δικτύου σε εθνικό, επαρχιακό, δημοτικό αφού υπάρχει πρόβλημα γιατί οι δήμοι έχουν υπευθύνη τους και τμήματα που κανονικά δεν τους ανήκουν. Τελικά αποφασίστηκαν τα παρακάτω τα οποία πρέπει να γίνουν άμεσα
α) Να υπάρξει συντήρηση στον ασφαλτοτάπητα ιδιαίτερα, όπου η φθορά είναι πολύ μεγάλη .
β) Να υπάρξει παρέμβαση για την κατασκευή μικρών τεχνικών, την επισκευή ή συντήρηση των δοκών ασφαλείας,  των φωτιστικών κλπ.
γ) Να υπάρξει παρέμβαση για την αποκατάσταση της οριζόντιας και κάθετης σήμανσης (διαγραμμίσεις κ.λ.π.).
δ) Επιβάλλεται να οργανωθούν  άμεσα συνεργεία καθαριότητας των δρόμων από τη φυτική γη, τα φερτά υλικά, τα απορρίμματα και τα νεκρά ζώα.
Ενώ τέλος θα γίνει παρέμβαση και στο αρμόδιο υπουργείο υποδομών, ώστε να αναλάβει και αυτό τις ευθύνες του.