Πρώτη μέρα του Ράλλυ Ακρόπολις 2014

Time to read
3 minutes
Read so far

Πρώτη μέρα του Ράλλυ Ακρόπολις 2014

Μάρτιος 29, 2014 - 13:34

FLASH

Ημερομηνία: 29/3/2014
Ημέρα: Πρώτη
Flash N°: 9b

Κατόπιν απόφασης των αγωνοδικών, οι συμμετέχοντες στο Ράλλυ Ακρόπολις στο πλαίσιο του πρώτου γύρου του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ NΙΩΡΑΣ Γρηγόρης - KΑΚΑΛΗΣ Κωνσταντίνος (Νο 52) και ΚΑΪΤΑΤΖΗΣ Παναγιώτης - ΠΑΠΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ Αντώνης (Νο 55) τέθηκαν εκτός αγώνα, λόγω παραβάσεων του τεχνικού κανονισμού. Συγκεκριμένα, στο αυτοκίνητο του Γρηγόρη Νιώρα το σωληνάκι ενεργοποίησης της βαλβίδας wastegate δεν ήταν συνδεδεμένο με το στόμιο της βαλβίδας, με αποτέλεσμα την απενεργοποίησή της. Στο αυτοκίνητο που Παναγιώτη Καϊτατζή η βαλβίδα bypass του τούρμπο βρέθηκε τοποθετημένη ανάποδα, με αποτέλεσμα την απενεργοποίησή της.
Η κατάταξη του αγώνα, μετά τον αποκλεισμό των δύο πληρωμάτων, παραμένει προσωρινή, αφού αμφότεροι οι συμμετέχοντες έχουν γνωστοποιήσει την πρόθεσή τους για υποβολή έφεσης κατά της απόφασης.

 

-------------------------------------------------------------------------

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΗΜΕΡΑΣ 1

2014 FIA European Rally Championship: 3ος γύρος
Ράλλυ Ακρόπολις, Συνέντευξη Τύπου ημέρας 1, 18:20, Σάββατο 29 Μαρτίου

Παρόντες:
Craig Breen (1ος Γενικής)
Bryan Bouffier (2ος Γενικής)
Kajetan Kajetanowicz (3ος Γενικής)
Kevin Abbring

Ερώτηση στον Craig Breen
Η πρώτη ημέρα ενός νέου αυτοκινήτου δε νομίζω πως μπορεί να γίνει καλύτερη από τη σημερινή. Έτσι δεν είναι;

CB: «Δε θα μπορούσαμε να σκεφτούμε μια καλύτερη ημέρα από τη σημερινή. Τόσο εγώ όσο και ο Kevin [Abbring] ήμασταν επικεφαλής από την πρώτη στιγμή. Τα συγχαρητήρια, βέβαια, ανήκουν στον Kevin, γιατί έκανε καταπληκτική δουλειά. Δυστυχώς, είχε ένα μηχανικό πρόβλημα, όμως η ταχύτητα που επέδειξαν και τα δύο αυτοκίνητα σήμερα ήταν εξαιρετική. Η αξιοπιστία σε γενικές γραμμές ήταν επίσης πολύ καλή. Πολλά μπράβο στην ομάδα και στην Peugeot Sport, που δούλεψαν σκληρά για να φθάσουν το αυτοκίνητο σε αυτό το επίπεδο, αλλά έχουμε ακόμα αρκετό δρόμο μπροστά μας.»

Ερώτηση στον Craig Breen
Πόσο πιέσατε σήμερα; Μήπως υπάρχουν ακόμα περισσότερα να δούμε αύριο;

CB: «Δεν κάναμε τίποτα χαζό ή ριψοκίνδυνο, αφού όλοι θα συμφωνήσουν πως οι ειδικές ήταν ιδιαίτερες, η ποιότητα της επιφάνειας του δρόμου άλλαζε συνεχώς, κάθε χιλιόμετρο, κάθε στροφή ήταν διαφορετική. Σε κάποια σημεία δεν μπορούσες να διαβάσεις το δρόμο. Έμοιαζε σαν να έχεις πρόσφυση, και ξαφνικά μέσα στη στροφή δεν είχες τίποτα. Εάν πίεζες 100%, ήταν πολύ εύκολο να έχεις κάποιο ατύχημα. Είχαμε μια συντηρητική προσέγγιση, προσπαθήσαμε να φθάσουμε στον τερματισμό, και το καταφέραμε.»

Ερώτηση στον Craig Breen
Τι σκέφτεσαι για αύριο στο χώμα;

CB: Προσπαθώ να μην το σκέφτομαι πολύ. Θα είναι μια δύσκολη αποστολή. Οι ειδικές είναι απαιτητικές και με διαφορετικό χαρακτήρα. Από τη μία πλευρά, η πρώτη ειδική διαδρομή αύριο είναι πολύ ωραία, με ενδιαφέρουσα χάραξη και καλό οδόστρωμα. Οι άλλες δύο ειδικές διαδρομές είναι πολύ σκληρές σε κάποια σημεία. Έχει γίνει πολύ καλή δουλειά για τη βελτίωση των δρόμων, αλλά μετά το πρώτο πέρασμα θα έχουν χαλάσει. Αισθάνομαι σίγουρος για αύριο. Εάν ένα αυτοκίνητο είναι γρήγορο, τότε έχει ταχύτητα όπου και να το βάλεις, και ελπίζω η σκληρή δουλειά να αποδώσει αύριο.»

Ερώτηση στον Bryan Bouffier
Προηγήθηκες στην 1η ειδική, όπως και στη Λετονία, αλλά δυσκολεύτηκες στη 2η. Ήταν μια ημέρα με τα πάνω και τα κάτω της. Πώς σου φάνηκε;

BB: «Η 2η ειδική διαδρομή χρειαζόταν περισσότερη δουλειά, γιατί είναι αλήθεια πως έκανα λάθος. Είχα γραμμένο στις σημειώσεις να "κόψω" μία στροφή, η οποία τελικά είχε μέσα μία πέτρα - ήταν αποκλειστικά δικό μου λάθος. Στην 3η ε.δ. ήμουν αισιόδοξος σε ένα σημείο φρεναρίσματος, και πήγαμε ευθεία σε μια φουρκέτα, κάτι το οποίο ήταν το δεύτερο λάθος από μέρους μου. Το απόγευμα πήγαμε σαφώς καλύτερα και μπορώ να είμαι ικανοποιημένος, αφού ήταν μια δύσκολη ημέρα ενός δύσκολου αγώνα. Σίγουρα, είμαι έμπειρος οδηγός, αλλά μόλις εχθές οδήγησα το αυτοκίνητο στο χώμα, και δεν περίμενα να είμαι στο 100% της απόδοσής μου. Για αυτό και είμαι ικανοποιημένος από τη θέση που έχουμε στον αγώνα. Για εμάς η σημερινή ημέρα αποτέλεσε μια πρόκληση, αφού ο ανταγωνισμός ήταν έντονος και οι χρόνοι ήταν τόσο κοντά μεταξύ τους. Είναι πολύ ωραίο όταν έχεις τόσο έντονο συναγωνισμό με μικρές διαφορές μεταξύ μας.

Ερώτηση στον Bryan Bouffier
Η διαφορά είναι στα 14,7 δλ. μεταξύ εσού και του Breen. Αύριο ο αγώνας είναι χωμάτινος, αλλά εσύ δεν έχεις κάνει δοκιμές σε χώμα. Μπορείς να κάνεις κάτι με το Peugeot;

BB: «Ελπίζω πως ναι. Θα μάθω από την αρχή το αυτοκίνητο αύριο, αλλά θα είναι ένα φανταστικό αυτοκίνητο για οδήγηση, και ελπίζω να πιάσω το ρυθμό αρκετά γρήγορα ώστε να το ευχαριστηθώ. Οι ειδικές θα είναι πολύ δύσκολες για το αυτοκίνητο, αλλά και για τα ελαστικά. Θα προσπαθήσουμε πάντως να κάνουμε ό,τι καλύτερο, και θα δούμε πώς θα πάει.»

Ερώτηση στον Kajetan Kajetanowicz
Ήταν μια καλή ημέρα για σένα και διασκέδασες στη διάρκειά της, αλλά τι μπορείς να κάνεις αύριο με τον Bryan να είναι 0,3 δλ. πίσω σου;

KK: «Θα δούμε. Ο Bryan είναι πολύ γρήγορος, τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι ανάμεσα σε αυτούς τους τύπους. Ήταν μια πραγματικά φανταστική ημέρα για εμάς και απολύτως τρελή με αυτές τις ειδικές. Είναι πολύ γρήγορες και γλιστερές, τόσο καλές όμως για εξάσκηση. Δεν ξέρω τι μπορούμε να κάνουμε αύριο, γιατί δεν έχω μεγάλη εμπειρία σε χώμα, αλλά θα δούμε.»

Ερώτηση στον Kajetan Kajetanowicz
Όταν πέρσι οδήγησες για πρώτη φορά το Fiesta R5 σε χώμα στην Πολωνία, νίκησες, οπότε πρέπει να το εξελίξεις...

KK: «Ναι, αλλά έχω κάνει μόνο δέκα χωμάτινα ράλλυ στη ζωή μου, πιστέψτε με, είναι αλήθεια. Θα δούμε.»

Ερώτηση στον Kajetan Kajetanowicz
Θα παλέψεις για τη νίκη ή είσαι χαρούμενος με μία θέση στο πόντιουμ;

KK: «Εννοείται ότι θα παλέψω για τη νίκη.»

Ερώτηση στον Bryan Bouffier
Το άκουσες αυτό, Bryan, θα υπάρξει μάχη;

BB: «Παλιά υπήρχε έντονος ανταγωνισμός μεταξύ μας στο Πρωτάθλημα Πολωνίας, και σίγουρα θα έχει ενδιαφέρον.»

Ερώτηση στον Kevin Abbring
Με κάθε σεβασμό στους τρεις οδηγούς δίπλα σου, ήσουν πιθανότατα ο πρωταγωνιστής της ημέρας, όντας και επικεφαλής μέχρι το τέλος της 5ης ε.δ. Τι ακριβώς συνέβη;

KA: «Θα ξεκινήσω όπως και ο Craig, απονέμοντας τα εύσημα στην ομάδα για το αυτοκίνητο που εξέλιξαν. Η απόδοσή μας από την αρχή του αγώνα αποτέλεσε έκπληξη ακόμα και για εμάς. Είμαι πολύ χαρούμενος με τον νέο μου συνοδηγό, όλα λειτουργούν ιδανικά στο αυτοκίνητο, ενώ και οι σημειώσεις μας είναι καλύτερες από ό,τι περίμενα. Δυστυχώς, είχαμε πρόβλημα υπερθέρμανσης στην 5η ε.δ. και σταματήσαμε να το φτιάξουμε, χωρίς όμως να τα καταφέρουμε. Και ήμασταν αναγκασμένοι να σταματήσουμε την προσπάθειά μας, έτσι ώστε να μη δημιουργήσουμε κάποια περαιτέρω ζημιά. Τώρα περιμένουμε τις πληροφορίες και το αυτοκίνητο να έρθει στο σέρβις, και ελπίζω να καθαρίσουμε το δρόμο αύριο.»

Ερώτηση στον Kevin Abbring
Δε γνώριζες ότι είχες διαρροή;

ΚΚ: «Όχι, δεν το γνώριζα. Όλες οι ενδείξεις στο αυτοκίνητο έδειχναν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά μετά, όταν ελέγξαμε το αυτοκίνητο και διαπιστώσαμε ότι υπάρχει διαρροή, αλλά δε γνωρίζαμε από πού προήλθε.»

Ερώτηση στον Kevin Abbring
Όμως, πρέπει να είσαι πολύ ικανοποιημένος από την ταχύτητα. Ήταν ενθαρρυντικό, σωστά;

KA: «Σίγουρα, νομίζω ότι οι ειδικές ήταν απίστευτα γρήγορες, και πιστεύω ότι θα έπρεπε να οργανώσουν στην Ελλάδα έναν αποκλειστικά ασφάλτινο αγώνα την επόμενη χρονιά!»

-------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, 1ος γύρος

Αυλαία!

Το Ράλλυ Ακρόπολις, εκτός από το γεγονός ότι προσμετρά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ, σηματοδοτεί και την έναρξη του 50ού Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Κάθε ημέρα του διήμερου αγώνα προσμετρά ξεχωριστά στο θεσμό, με αποτέλεσμα η ολοκλήρωση του ασφάλτινου σκέλους να σημάνει και το τέλος του πρώτου γύρου του εθνικού Πρωταθλήματος. Έτσι, στις ασφάλτινες ειδικές διαδρομές κυρίαρχοι ήταν οι Παναγιώτης Καϊτατζής-Αντώνης Παπαρινόπουλος με το Mitsubishi Lancer EVO IX. Ο ταλαντούχος Έλληνας οδηγός ήταν με διαφορά ο ταχύτερος της ημέρας, και, παρά το γεγονός ότι αντιμετώπισε μία σειρά προβλημάτων, όπως με την πίεση του τούρμπο αλλά και με ένα κλαταρισμένο ελαστικό, κατάφερε να σημειώσει μια πειστική και δίκαιη νίκη.

Ο μοναδικός συνδυασμός που προσπάθησε να τους ακολουθήσει και, εντέλει, να τους προβληματίσει ήταν αυτός των Λάμπρου Κύρκου-Γιώργου Πολυζώη με ίδιο αυτοκίνητο. Οι περσινοί Πρωταθλητές Ελλάδας κινήθηκαν στο ρυθμό των πρώτων στην αρχή, αλλά στη συνέχεια μία λάθος επιλογή ελαστικών, και συγκεκριμένα η χρήση μαλακής γόμας σε βρεγμένες επιφάνειες, δεν τους επέτρεψε να διεκδικήσουν το κάτι παραπάνω, περιορίζοντάς τους στην κατάκτηση της 2ης θέσης της Γενικής. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Πρωταθλητές Ελλάδας του 2012, Γρηγόρης Νιώρας-Κωνσταντίνος Κακαλής, με το Subaru Impreza N12, οι οποίοι έκαναν έναν εξαιρετικό αγώνα από πλευράς τακτικής, και μάλιστα σε επιφάνειες που δεν είναι οι αγαπημένες τους. Είναι σίγουρο ότι αύριο, στο χώμα, θα είναι σαφώς πιο ανταγωνιστικοί.

Πρώτοι στην κατηγορία F2 και αναμφίβολα από τους πρωταγωνιστές του αγώνα τερμάτισαν οι Βασίλης Αναδιώτης-Μανώλης Μακρινός με ένα Renault Clio Sport. Ο έμπειρος οδηγός κινήθηκε εντυπωσιακά γρήγορα με το γαλλικό χάτσμπακ, εντυπωσιάζοντας με τις επιδόσεις του και καταφέρνοντας όχι απλώς να σημειώσει μια νίκη στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία, αλλά και να τερματίσει μπροστά από συνδυασμούς με κατά πολύ ισχυρότερες κατασκευές. Πίσω τους, στην 5η θέση, ακολούθησαν οι Διαμαντής Τζαμπάζης-Νίκος Ζακχαίος με το Mitsubishi Lancer EVO X, χάνοντας και αυτοί με τη σειρά τους χρόνο στο δεύτερο πέρασμα, επίσης εξαιτίας λανθασμένης επιλογής ελαστικών. Ένα ακόμα πλήρωμα που έκλεψε τις εντυπώσεις ήταν αυτό των Στέλιου Χαλδαίου-Κωνσταντίνου Σαμαρά με το Citroen C2 R2, οι οποίοι κινήθηκαν ταχύτατα, κατακτώντας παράλληλα την 6η θέση της Γενικής. Οι Γιώργος Φιλιππίδης-Δημήτρης Σαΐνης με το Lancer EVO IX και οι Νίκος Παυλίδης-Allan Harryman με το Citroen DS3 R3T συμπλήρωσαν την πρώτη 8άδα.

Αύριο, ο θίασος του ελληνικού Πρωταθλήματος θα μεταφερθεί σε χωμάτινες επιφάνειες για το δεύτερο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος. Σε αυτού του είδους τις επιφάνειες, θα δούμε ακόμα μία... ελληνική μάχη για τη νίκη στη Γενική αλλά και στις επιμέρους κατηγορίες και κλάσεις.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ημέρα 1
Διαφορετικό!

Δράση, εναλλαγές στην κορυφή και έντονος συναγωνισμός ήταν τα στοιχεία που χαρακτήρισαν την πρώτη ημέρα του Ράλλυ Ακρόπολις 2014. Μπορεί με το ξεκίνημά του το Ράλλυ Ακρόπολις να ξένισε, αφού οι πρωταγωνιστές του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ αγωνίστηκαν σε ασφάλτινες επιφάνειες, ωστόσο το αποτέλεσμα επιβεβαιώνει ότι ο χαρακτήρας και η φιλοσοφία του δεν επηρεάστηκαν. Η ελληνική άσφαλτος αποδείχθηκε ιδιαίτερα απαιτητική, αφού οι γλιστερές επιφάνειες και οι υψηλές μέσες ωριαίες ταχύτητες των ειδικών διαδρομών δεν επέτρεπαν σε κανέναν να χάσει την αυτοσυγκέντρωσή του ή να εφησυχάσει. Μεγάλοι πρωταγωνιστές του ασφάλτινου σκέλους αποδείχθηκαν η Peugeot και οι νεαροί οδηγοί της. Αμφότεροι ξεχώρισαν από την αρχή του αγώνα, κάνοντας επίδειξη ισχύος για λογαριασμό του ολοκαίνουργιου Peugeot 208 T16 R5. Το νέο αγωνιστικό όπλο της γαλλικής εταιρείας κάνει την παρθενική του εμφάνιση σε διεθνή αγώνα στη χώρα μας και δείχνει ανταγωνιστικό από τα πρώτα του αγωνιστικά χιλιόμετρα.

Αρχικά, την 1η θέση κατέλαβε ο νεαρός Ολλανδός Kevin Abbring, ο οποίος και διακρίνεται για την ταχύτητά του στην άσφαλτο. Όμως, μία διαρροή νερού στο «208» είχε ως αποτέλεσμα ο Ολλανδός να εγκαταλείψει μετά την 5η ε.δ. από υπερθέρμανση στον κινητήρα. Σε εκείνο το σημείο, τη σκυτάλη πήρε ο Craig Breen, ο οποίος ακολουθούσε μία ανάσα πίσω του καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας και, πραγματοποιώντας τον ταχύτερο χρόνο και στην τελευταία ε.δ. της ημέρας, ολοκλήρωσε το ασφάλτινο σκέλος επικεφαλής του αγώνα. Στη 2η θέση της Γενικής κατάφερε να σκαρφαλώσει μόλις στην τελευταία ε.δ. ο Γάλλος Bryan Bouffier με το Citroen DS3 RRC. Ο πρώην εργοστασιακός οδηγός της Hyundai, ο οποίος κατέκτησε φέτος τη 2η θέση στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, έκανε δύο λάθη στις δύο πρώτες ε.δ., που του κόστισαν πολύτιμο χρόνο. Παρ' όλα αυτά, κατάφερε να ανακάμψει και τελικά να σκαρφαλώσει στη 2η θέση, μπροστά από τον Kajetan Kajetanowicz με το Ford Fiesta R5. Ο Πρωταθλητής Πολωνίας είχε σταθερή απόδοση σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, και το γεγονός ότι βρίσκεται μόλις 0,3 δλ. πίσω από τον Bouffier αφήνει ανοιχτούς λογαριασμούς μεταξύ τους για το αυριανό χωμάτινο σκέλος.

Λίγο πιο πίσω ακολουθεί ο Esapekka Lappi με το εργοστασιακό Skoda Fabia S2000, με διαφορά που του επιτρέπει ακόμα και να διεκδικήσει μία θέση στο βάθρο. Ο Φινλανδός οδηγός δεν κατάφερε να ανταγωνιστεί τα κορυφαία RRC και R5 στις πολύ γρήγορες ασφάλτινες ε.δ., αφού το δικό του Skoda έχει κατά πολύ μικρότερη τελική ταχύτητα από τα αυτοκίνητα του ανταγωνισμού. Την πρώτη 6άδα συμπλήρωσαν ο νεαρός Vasily Gryazin με το Ford Fiesta S2000, ο οποίος ταλαιπωρήθηκε από πονοκέφαλο αλλά και από τη σχετικά χαμηλή τελική του Fiesta, και ο Bruno Maghalaes, ο οποίος, εκτός από την περιορισμένη αγωνιστική δράση το τελευταίο διάστημα, έκανε και λάθος επιλογή ελαστικών στο πρώτο πέρασμα από τις ειδικές διαδρομές. Την ίδια ώρα, το τέλος της πρώτης ημέρας σήμανε και την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, με τους Παναγιώτη Καϊτατζή-Αντώνη Παπαρινόπουλο με το Mitsubishi Lancer EVO IX να επικρατούν στον αγώνα (θα ακολουθήσει σχετικό δελτίο Τύπου).

Αύριο το σκηνικό θα μεταφερθεί στις χωμάτινες επιφάνειες, που άλλωστε αποτελούν και το χαρακτηριστικότερο γνώρισμα του Ράλλυ Ακρόπολις. Η δράση ξεκινά στις 09:08 από την ε.δ. Κλένια-Μυκήνες και, έπειτα από συνολικά επτά ε.δ. και 114,22 αγωνιστικά χιλιόμετρα, θα ολοκληρωθεί στις 17:06 μ.μ. στο Λουτράκι, και συγκεκριμένα στο Service Park, όπου στις 17:30 θα πραγματοποιηθεί και η Τελετή Τερματισμού στις 17:30.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

FLASH SERVICE B

Ημερομηνία: 29/3/2014
Ημέρα: Πρώτη
Service: B
Flash N°: 9

1 BOUFFIER Bryan/PANSERI Xavier CITROEN DS3 RRC
«Είμαι ικανοποιημένος μετά τη σημερινή ημέρα. Έκανα δύο λάθη το πρωί, αλλά δεν είμαστε πολύ πίσω. Αύριο μπορούμε να επιτεθούμε, αυτό είναι το σχέδιο. Πρέπει να δούμε πώς θα συμπεριφερθεί το αυτοκίνητο, γιατί δεν το έχουμε δοκιμάσει στο χώμα.»

2 BREEN Craig/MARTIN Scott PEUGEOT 208 T16 R5
«Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την επίδοση του αυτοκινήτου, και γιατί είμαι επικεφαλής του Ράλλυ. Σε αυτό το loop κάναμε πιο συντηρητική επιλογή ελαστικών. Το σχέδιό μας για αύριο είναι να διατηρήσουμε τη θέση μας και να κερδίσουμε το ράλλυ.»

3 LAPPI Esapekka/FERM Janne SKODA Fabia S2000
«Η 1η ειδική είναι πολύ γρήγορη, και χάνουμε χρόνο από τα αυτοκίνητα τούρμπο. Είναι δύσκολο να τα αντιμετωπίσεις στις γρήγορες ειδικές. Υπάρχουν πολλές φουρκέτες όπου χρειαζόμαστε ροπή, και γρήγορα σημεία που απαιτούν υψηλή τελική. Αύριο σκοπεύω να επιτεθώ, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν θα καταφέρουμε να τους πιάσουμε. Θα ξέρουμε μετά το πρώτο loop.»

4 KAJETANOWICZ Kajetan/BARAN Jaroslaw FORD Fiesta R5
Ήταν μια δύσκολη ημέρα για όλους τους οδηγούς. Οι μηχανικοί μας έκαναν καλή δουλειά και το αυτοκίνητο ήταν πολύ καλό. Δεν ξέρω τι να περιμένω αύριο, γιατί δεν έχω μεγάλη εμπειρία στο χώμα. Θα δούμε…»

5 GRYAZIN Vasily/EREMEEV Dmitry FORD Fiesta S2000
«Ήταν καλή ημέρα για μας. Στην τελευταία ειδική είχα πονοκέφαλο και τώρα νιώθω πολύ κουρασμένος. Έχουμε καλή θέση και θα δούμε τι θα γίνει αύριο.»

7 MAGALHAES Bruno/MAGALHAES Carlos PEUGEOT 207 S2000
«Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την ημέρα μας. Χάσαμε αρκετά στη βροχή, γιατί το στήσιμο δεν ήταν ιδανικό για το βρεγμένο, αλλά είμαστε 6οι, μόνο 10 δλ. πίσω από την 5η θέση. Αύριο είναι σαν άλλος αγώνας, αφού όλα θα είναι διαφορετικά στο χώμα.»

9 TARABUS Jaromir/TRUNKAT Daniel SKODA Fabia S2000
«H ταχύτητά μας σήμερα ήταν εντάξει. Στην 1η ειδική κάναμε ένα λάθος. Είναι κρίμα που στην 4η ειδική άρχισε η βροχή και είχαμε να αντιμετωπίσουμε βρεγμένη άσφαλτο για περίπου 5-7 χλμ. Είμαστε εδώ. Ο στόχος μας για αύριο είναι να βρούμε καλό ρυθμό στο χώμα και να τερματίσουμε το Ράλλυ.»

10 CONSANI Robert/LANDAIS Vincent PEUGEOT 207 S2000
«Είμαστε εδώ, και αυτό είναι το σημαντικότερο. Είχαμε μια δύσκολη ημέρα, ειδικά το πρωί, με πολλά προβλήματα. Το απόγευμα κύλησε πολύ καλύτερα.»

11 RAOUX Jean Michel/MAGAT Laurent PEUGEOT 207 S2000
«Ήταν καλή ημέρα για μας. Η ταχύτητά μας δεν ήταν άσχημη. Η θέση μας δεν είναι ιδανική για το αυριανό ξεκίνημα.»

14 SERDERIDIS Jourdan/MICLOTTE Frederic FORD Fiesta R5
«Το δεύτερο loop ήταν καλό. Βελτιωθήκαμε σε όλες τις ειδικές. Ο ανταγωνισμός είναι πολύ σκληρός. Αύριο θα προσπαθήσω να κερδίσω δύο ή τρεις θέσεις. Το χώμα ταιριάζει στο αυτοκίνητό μας.»

15 ORSAK Jaroslav/SMEIDLER David SKODA Fabia S2000
«Δεν είχαμε προβλήματα. Είναι κρίμα που στην τελευταία ειδική μας έπιασε βροχή, γιατί δεν είχαμε κατάλληλα ελαστικά. Αύριο θα είναι καλύτερα στο χώμα.»

16 LATEGAN Henk/WICHA Klaus SKODA Fabia S2000
«Ήταν πολύ δύσκολη ημέρα, γιατί είχα πρόβλημα με τις σημειώσεις. Πήγα χαλαρά, μόνο και μόνο για να τελειώσει η ημέρα και να οδηγήσω αύριο στο χώμα.»

18 PUSHKAR Vitaliy/MISHYN Ivan MITSUBISHI Lancer EVO X
«Σε αυτό το loop το αυτοκίνητο ήταν καλό. Είμαστε ευχαριστημένοι με την ημέρα, είμαστε κυρίως χωμάτινο πλήρωμα, οπότε αύριο θα είναι καλύτερα για μας.»

19 TIBOR Erdi Jr./TABORSZKI Attila MITSUBISHI Lancer EVO IX
«Η ημέρα ήταν καλή, κυρίως η τελευταία ειδική, αφού έβρεξε και φοράγαμε μαλακά ελαστικά. Το αυτοκίνητο είναι εντάξει. Νομίζω ότι είμαστε επικεφαλής, και είμαι ικανοποιημένος.»

24 BESSENYEY Zoltan/"YULIANNA" HONDA Civic Type-R
«Είμαστε στην 1η θέση των δικίνητων και πήραμε το μπόνους των 7 βαθμών. Έχουμε μεγάλη διαφορά, αλλά 1 λεπτό δεν είναι τίποτα στο χώμα. Στόχος μας να μείνουμε μακριά από προβλήματα και να διατηρήσουμε τη θέση μας.»

25 FILIP Alexandru/IANCU Bogdan RENAULT Clio R3
«Είμαι πολύ ευτυχισμένος με την ημέρα, αλλά προσπαθούμε να προσαρμοστούμε στα νέα ελαστικά. Το μόνο μας πρόβλημα ήταν η υπερθέρμανση των φρένων, αλλά αυτό ισχύει για όλους. Αύριο θα προσπαθήσουμε να αποφύγουμε τα κλαταρίσματα και τα τεχνικά προβλήματα.»

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

FLASH E.Δ. 6 – ΨΑΡΙ 2

Ημερομηνία: 29/3/2014
Ημέρα: Πρώτη
Ειδική Διαδρομή: 6
Καιρικές συνθήκες: 15ο C, Συννεφιά
Κατάσταση Οδοστρώματος: Στεγνή άσφαλτος
Μήκος: 17,60 χλμ.
Flash N°: 8

1 BOUFFIER Bryan/PANSERI Xavier CITROEN DS3 RRC
«Εντέλει δεν ήταν άσχημα. Στην τελευταία ειδική μας έπιασε η βροχή για περίπου 2 χλμ. Ελπίζω αύριο να πάμε καλύτερα και να καταφέρουμε να βελτιώσουμε τη θέση μας.»

2 BREEN Craig/MARTIN Scott PEUGEOT 208 T16 R5
«Ήταν δύσκολη, και σε κάποια σημεία γλιστερή ειδική. Θα ήταν ιδανικό να διατηρήσουμε το προβάδισμα. Είμαι χαρούμενος με το αποτέλεσμα.»

3 LAPPI Esapekka/FERM Janne SKODA Fabia S2000
«Μέχρι στιγμής είναι στεγνά. Μόλις όμως πέσουν οι πρώτες σταγόνες στο παρμπρίζ, τρομάζεις. Για αυτό και πήγα πιο προσεκτικά στο τέλος. Αύριο θα πιέσω. Θα προσπαθήσω να πιάσω τον Craig, το οποίο θα είναι πολύ δύσκολο, αλλά θα προσπαθήσω τουλάχιστον να βρεθώ στο πόντιουμ.»

4 KAJETANOWICZ Kajetan/BARAN Jaroslaw FORD Fiesta R5
«Πολύ καλύτερα τώρα. Ήταν καλή ημέρα για μας. Την ευχαριστήθηκα. Το αυτοκίνητο ήταν καλό και η ομάδα δούλεψε υποδειγματικά. Αύριο θα είναι άλλο ράλλυ, μικρό, αλλά δύσκολο.»

5 GRYAZIN Vasily/EREMEEV Dmitry FORD Fiesta S2000
«Είμαι πολύ κουρασμένος, η ειδική δεν ήταν καλή για εμάς. Είχα φοβερό πονοκέφαλο.»

7 MAGALHAES Bruno/MAGALHAES Carlos PEUGEOT 207 S2000
«Άρχισε πάλι η βροχή. Το στήσιμό μας είναι για στεγνό, αλλά είμαι ευχαριστημένος με την επίδοσή μας. Η 6η θέση είναι πολύ καλό αποτέλεσμα, με δεδομένο πως έχω κάνει μόνο έξι ράλλυ τον τελευταίο καιρό.»

9 TARABUS Jaromir/TRUNKAT Daniel SKODA Fabia S2000
«Όλα πήγαν καλά. Γλιτώσαμε τη βροχή, αύριο πιστεύω να το ευχαριστηθούμε περισσότερο στο χώμα.»

10 CONSANI Robert/LANDAIS Vincent PEUGEOT 207 S2000
«Δεν ήταν καλή ημέρα. Είχα προβλήματα με το αυτοκίνητο, με μένα και, τώρα, με τη βροχή.»

11 RAOUX Jean Michel / MAGAT Laurent PEUGEOT 207 S2000
«Είμαστε ευχαριστημένοι. Η αρχή της σεζόν ήταν πολύ δύσκολη για μένα. Τώρα ξαναβρίσκω τη συγκέντρωσή μου και μπορώ πάλι να πιέσω.»

27 SLAVOV Todor / ILIEV Petar RENAULT Clio R3
Eγκατέλειψε από έξοδο στην 5η ε.δ.

ΣΧΟΛΙΑ
Ο Graig Breen σημείωσε ακόμα έναν κορυφαίο χρόνο, και τελειώνει 1ος την πρώτη ημέρα του Ράλλυ Ακρόπολις στο ντεμπούτο του Peugeot 208 T16 R5, με διαφορά 14,7 δλ. από τον Bryan Bouffier. Ο Γάλλος οδηγός προηγείται με μόλις 0,3 δλ. του Kajetan Kajetanowicz. Ο Εsapekka Lappi ολοκληρώνει την ημέρα 43,8 δλ. πίσω από τον επικεφαλής Breen, στην 4η θέσ

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

FLASH E.Δ. 5 – ΑΓΙΟΝΟΡΙ 2

Ημερομηνία: 29/3/2014
Ημέρα: Πρώτη
Ειδική Διαδρομή: 5
Καιρικές συνθήκες: 14ο C, Συννεφιά
Κατάσταση Οδοστρώματος: Βρεγμένο οδόστρωμα
Μήκος: 23,63 χλμ.
Flash N°: 7

1 BOUFFIER Bryan/PANSERI Xavier CITROEN DS3 RRC
«Σίγουρα δεν είναι εύκολο για μας το να αποκτήσουμε αυτοπεποίθηση σε αυτού του είδους τους δρόμους. Κάνω ό,τι μπορώ. Το αυτοκίνητο είναι φανταστικό. Αν μπορέσω να μειώσω τη διαφορά ενόψει χώματος, θα είναι καλό.»

2 BREEN Craig/MARTIN Scott PEUGEOT 208 T16 R5
«Πέρασα τον Abbring στην ειδική, μάλλον είχε κάποιο μηχανικό πρόβλημα.»

3 LAPPI Esapekka/FERM Janne SKODA Fabia S2000
«Ο χρόνος είναι καλός. Χάσαμε χρόνο γιατί ήμαστε στον κόφτη για πολλή ώρα. Η τελική μας είναι 170 χλμ./ώρα, τα Peugeot και τα Ford πιάνουν 200.»

4 KAJETANOWICZ Kajetan/BARAN Jaroslaw FORD Fiesta R5
«Αυτή η ειδική ήταν εντάξει. Κάποιες στροφές είχαν χώμα. Μου άρεσε η ειδική, είναι δύσκολη και γρήγορη, δύσκολο να φρενάρεις. Είμαι χαρούμενος με το χρόνο.»

5 GRYAZIN Vasily/EREMEEV Dmitry FORD Fiesta S2000
«Είμαι ευχαριστημένος με το χρόνο. Ήμουν πολλή ώρα στον κόφτη - τρεις φορές. Σε αυτήν την ειδική ήταν λίγο γλιστερά, αλλά ήταν ωραία.»

6 ABBRING Kevin/MARSHALL Sebastian PEUGEOT 208 T16 R5
Εγκατέλειψε την ημέρα μετά την 5η ειδική, λόγω υψηλής θερμοκρασίας νερού.

7 MAGALHAES Bruno/MAGALHAES Carlos Peugeot 207 S2000
«Δεν ήταν εύκολο. Έχουμε τα σωστά λάστιχα τώρα, είναι η σωστή επιλογή. Είναι δύσκολο λόγω της βροχής.»

9 TARABUS Jaromir/TRUNKAT Daniel SKODA Fabia S2000
«Όλα είναι καλά, κανένα πρόβλημα. Η προηγούμενη ειδική ήταν βρεγμένη, εδώ έβρεχε λίγο.»

10 CONSANI Robert/LANDAIS Vincent PEUGEOT 207 S2000
«Είχα καλή αίσθηση του αυτοκινήτου, αλλά χτύπησα λίγο τον πίσω προφυλακτήρα σε ένα δέντρο.»

11 RAOUX Jean Michel / MAGAT Laurent PEUGEOT 207 S2000
«Τώρα είναι καλά, και μπορούμε να πιέσουμε ξανά.»

14 SERDERIDIS Jourdan / MICLOTTE Frederic FORD Fiesta R5
«Βελτιωνόμαστε, είμαστε περίπου 7 δλ. ταχύτεροι από το πρωινό πέρασμα.»

ΣΧΟΛΙΑ
Πρόβλημα για τον Kevin Abbring στην 5η ε.δ. Εγκατέλειψε την ημέρα μετά την 5η ειδική, λόγω υψηλής θερμοκρασίας νερού. Ο Craig Breen περνά, λοιπόν, 1ος στη Γενική κατάταξη, 12,7 δλ. μπροστά από τον Kajetan Kajetanowicz. Ο Bryan Bouffier σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην ειδική διαδρομή και μείωσε τη διαφορά του στο 1 δλ. από τον Πολωνό πρωταθλητή.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

FLASH E.Δ. 4 – ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 2

Ημερομηνία: 29/3/2014
Ημέρα: Πρώτη
Ειδική Διαδρομή: 4
Καιρικές συνθήκες: 10ο C, Έντονη συννεφιά, τοπικές βροχοπτώσεις
Κατάσταση Οδοστρώματος: Στεγνή άσφαλτος, τοπικά βρεγμένη
Μήκος: 21.08 χλμ.
Flash N°: 6

1 BOUFFIER Bryan/PANSERI Xavier CITROEN DS3 RRC
«Ήταν καλύτερος ο χρόνος. Στο βρόμικο κομμάτι δεν ήμουν αρκετά καλός. Πρέπει να βελτιωθώ ακόμα περισσότερο.»

2 BREEN Craig/MARTIN Scott PEUGEOT 208 T16 R5
«Πετύχαμε βροχή στο μέσον της ειδικής. Δεν είμαι δυσαρεστημένος, νομίζω πως μπορούμε να πιέσουμε περισσότερο.»

3 LAPPI Esapekka/FERM Janne SKODA Fabia S2000
«Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ! Συναντήσαμε 3 χλμ. βρεγμένο οδόστρωμα, χωρίς πρόσφυση και δύσκολο στα φρένα - ήμουν τυχερός.»

4 KAJETANOWICZ Kajetan/BARAN Jaroslaw FORD Fiesta R5
«Ήταν καλύτερα τώρα. Είχαμε μία δύσκολη στιγμή. Ήταν βρεγμένα και γλιστερά, και ήταν δύσκολο για μας, γιατί φοράμε τη μέτρια γόμα.»

5 GRYAZIN Vasily/EREMEEV Dmitry FORD Fiesta S2000
«Στο μέσον της ειδικής έβρεχε, αλλά εντάξει, δεν πιέσαμε και τόσο πολύ.»

6 ABBRING Kevin/MARSHALL Sebastian PEUGEOT 208 T16 R5
Οι θεατές μάς έκαναν σινιάλα και κόψαμε ρυθμό όταν συναντήσαμε τον Wiegand. Δύσκολες καιρικές συνθήκες, δεν είναι εύκολο να δεις τις διαφορές βρεγμένου και στεγνού στην άσφαλτο, αλλά όλα καλά.»

7 MAGALHAES Bruno/MAGALHAES Carlos Peugeot 207 S2000
«Ευτυχώς, έχουμε μαλακή γόμα και έβρεχε. Γίνεται χειρότερο, είναι δύσκολο να βρεις πρόσφυση. Έχασα λίγο τη συγκέντρωσή μου όταν είδα τον Wiegand. Είναι η πρώτη φορά με αυτά τα λάστιχα.»

8 WIEGAND Sepp/FRANK Christian SKODA Fabia S2000
Σταμάτησε στην ειδική με σπασμένο τροχό.

9 TARABUS Jaromir/TRUNKAT Daniel SKODA Fabia S2000
«Ήταν καλύτερο το πέρασμά μας σε σχέση με το πρωί, αλλά στη μέση της ειδικής έβρεχε για περίπου 5 χλμ.»

10 CONSANI Robert/LANDAIS Vincent PEUGEOT 207 S2000
«Δεν έχουμε θέμα κραδασμών, αλλά υπάρχει πρόβλημα με το τιμόνι.»

11 RAOUX Jean Michel / MAGAT Laurent PEUGEOT 207 S2000
«Βρέχει σε κάποια σημεία και ήταν γλιστερό και δύσκολο.»

14 SERDERIDIS Jourdan / MICLOTTE Frederic FORD Fiesta R5
«Έχω καλύτερη αίσθηση του αυτοκινήτου. Έχουμε χειρότερο χρόνο από ό,τι το πρωί, λόγω της βροχής.»

ΣΧΟΛΙΑ
Ο Kevin Abbring σημειώνει ακόμα έναν 1ο χρόνο, και ηγείται του ράλλυ, 2,3 δλ. μπροστά από τον Craig Breen, επίσης με Peugeot 208 T16 R5. Ο Kajetan Kajetanowicz ήταν ταχύτερος του Bryan Bouffier και βρίσκεται 6,7 δλ. μπροστά από τον Γάλλο -πρώην δοκιμαστή της Hyundai- στη Γενική κατάταξη. Ο Sepp Wiegand σταμάτησε στην ειδική με σπασμένο τροχό, ενώ όλοι οι οδηγοί οδήγησαν υπό βροχή στο μέσον περίπου της ειδικής.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

FLASH SERVICE Α - ΕΛΛΗΝΕΣ

Ημερομηνία: 29/3/2014
Ημέρα: Πρώτη
Service: Α
Flash N°: 5A

51 ΚΥΡΚΟΣ Λάμπρος - ΠΟΛΥΖΩΗΣ Γιώργος MITSUBISHI EVO IX
«Στην 3η είχαμε μία μικρή έξοδο, καθώς υπήρχαν πολλά χώματα και χρειαζόταν πολλή προσοχή, καθώς ήταν εύκολο να βγεις από το δρόμο. Το αυτοκίνητο είναι καλό, δεν έχουμε προβλήματα.»

52 NΙΩΡΑΣ Γρηγόρης - KΑΚΑΛΗΣ Κωνσταντίνος SUBARU Impreza STi N-12
«Βρισκόμαστε πίσω από τα Mitsubishi, δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να κάνω. Το παλεύω όσο μπορώ. Το αυτοκίνητο είναι καλό, και θα δούμε τι θα γίνει το απόγευμα.»

53 ΣΠΑΝΟΣ Διονύσης - ΓΚΟΤΟΒΟΣ Σωτήρης SUBARU Impreza WRX STi
«Οι ειδικές είχαν περισσότερο χώμα από όσο περιμέναμε. Στην 1η και τη 2η ε.δ. κάναμε τετ-α-κε. Κατά τα άλλα όλα καλά, το απόγευμα περιμένουμε να πάμε καλύτερα.»

54 ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ Γιώργος - ΣΑΪΝΗΣ Δημήτρης MITSUBISHI Lancer EVO IX
«Στην πρώτη δεξιά στροφή της 1ης ε.δ. είχαμε μία έξοδο και σπάσαμε το παρμπρίζ και το ψαλίδι. Είμαστε τυχεροί που είμαστε εδώ.»

55 ΚΑΪΤΑΤΖΗΣ Παναγιώτης - ΠΑΠΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ Αντώνης MITSUBISHI Lancer EVO IX
«Στο μέσο της πρώτης ε.δ. χάσαμε μέρος της πίεσης του τούρμπο. Στη 2η ε.δ. είχαμε κλατάρισμα και στην 3η ε.δ. πήγαμε καλά, παρά το πρόβλημα με την πίεση του τούρμπο. Ελπίζω να το φτιάξουμε, για να πάμε καλύτερα το απόγευμα.»

56 ΚΑΡΠΑΝΟΣ Νίκος - ΚΑΡΠΑΝΟΣ Δημήτρης MITSUBISHI Lancer EVO X
«Αντιμετωπίζουμε πρόβλημα με τον κινητήρα του αυτοκινήτου, ο οποίος κάνει διακοπές και ρετάρει. Τώρα θα δούμε τι φταίει. Οι ειδικές είναι ικανοποιητικές, αλλά χρειάζονται πολλή προσοχή στα σημεία που θα έχει χώμα.»

57 ΤΖΑΜΠΑΖΗΣ Διαμαντής - ΖΑΚΧΑΙΟΣ Νικόλαος MITSUBISHI Lancer EVO X
«Ξεκινήσαμε μουδιασμένα στην 1η ε.δ., μετά πήγαμε αρκετά καλά, ενώ η 3η ήταν λίγο δύσκολη, επειδή είχε αρκετά χώματα. Δε θα κάνουμε αλλαγές στο αυτοκίνητο, αφού είναι πολύ καλό.»

58 ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ Ξενοφών - ΤΣΙΑΠΑΣ Αλέξανδρος MITSUBISHI Lancer EVO VI
Εγκατέλειψαν από σπασμένο ψαλίδι στη 2η ε.δ.

59 ΚΑΛΟΥΔΗΣ Άκης - ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Σπύρος MITSUBISHI Lancer EVO VIII
Εγκατέλειψαν λόγω προβλήματος στα ηλεκτρονικά πριν από την 1η ε.δ.

60 ΠΑΥΛΙΔΗΣ Νικόλαος - HARRYMAN Allan CITROEN DS3 R3T
«Δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα. Κινηθήκαμε λίγο προσεκτικά, για να δούμε τα χώματα στο δρόμο. Στο πρώτο loop κινηθήκαμε στο 80% και τώρα θα αυξήσουμε ρυθμό.»

61 ΑΝΑΔΙΩΤΗΣ Βασίλης - ΜΑΚΡΙΝΟΣ Μανώλης RENAULT Clio Sport
«Δεν είχαμε σημαντικά προβλήματα με το αυτοκίνητο. Μόνο ένα μικρό με τα φρένα. Η ε.δ. Ψάρι δεν ευνόησε το αυτοκίνητό μας στην ανηφόρα, ενώ η κατηφόρα είχε πολύ χώμα στο δρόμο, και ήθελε προσοχή.»

62 ΝΙΚΟΛΙΔΑΚΗΣ Ιωάννης - ΠΕΤΟΥΣΗΣ Εμμανουήλ PEUGEOT 106 S16
Εγκατέλειψαν με πρόβλημα στο κιβώτιο στην 1η ε.δ.

63 ΧΑΛΔΑΙΟΣ Στέλιος - ΣΑΜΑΡΑΣ Κωνσταντίνος CITROEN C2 R2
«Δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα. Στο πρώτο πέρασμα πήγαμε αναγνωριστικά, ενώ είχαμε μαζί μας και δύο ρεζέρβες με ημιβρόχινα λάστιχα, τις οποίες θα κρατήσουμε και τώρα, γιατί ίσως να τις χρειαστούμε.»

64 ΤΑΣΙΟΠΟΥΛΟΣ Ιωάννης - KAΡΟΥΣΟΣ Ιωάννης CITROEN Saxo VTS
Μετά τη 2η ε.δ. εγκατέλειψαν με πρόβλημα στα φρένα.

66 ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Μάνος - ΜΑΛΑΚΤΑΡΗ Ελένη CITROEN C2 R2
Εγκατέλειψαν στην 1η ε.δ. με πρόβλημα στη μετάδοση.

68 NOMIKOΣ Ιωάννης - ΡΑΒΑΝΗΣ Ιωάννης SEAT Ibiza Kit Car
«Οι ειδικές είχαν πολλά χώματα από τις μπούκες. Εμείς πήγαμε όσο το δυνατόν καλύτερα. Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό.»

69 ΠΕΡΑΚΗΣ Ανδρέας - ΚΟΥΡΟΥΓΚΙΑΟΥΡΗΣ Κωνσταντίνος PEUGEOT 206 Kit Car
Εγκατέλειψαν στη 2η ε.δ. μετά από έξοδο.

70 ΚΑΛΑΪΤΖΙΑΝ Ιωάννης - ΜΠΑΣΤΑΣ Θεόδωρος RENAULT Clio Kit Car
Εγκατέλειψαν στην 1η ε.δ. με πρόβλημα στον κινητήρα.

71 ΜΟΥΡΙΚΗΣ Αλέξανδρος - ΚΟΥΖΙΩΝΗΣ Χρήστος MITSUBISHI Lancer EVO VI
Εγκατέλειψαν μετά την 1η ε.δ. μετά από πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί από έξοδο.

72 ΜΠΟΖΙΟΝΕΛΟΣ Ιωάννης - ΠΑΝΑΡΙΤΗΣ Ευάγγελος FORD Escort RS2000
Εγκατέλειψαν στη 2η ε.δ. μετά από έξοδο.

74 ΜΠΙΣΤΑΣ Ιωάννης - TΣΙΟΥΚΑΣ Αθανάσιος CITROEN C2
Εγκατέλειψαν στη 2η ε.δ. με πρόβλημα στα ηλεκτρικά.

75 ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ Ανδρέας - AΦΑΛΩΝΙΑΤΗΣ Μιχάλης CITROEN Saxo VTS
Εγκατέλειψαν στην 1η ε.δ. μετά από πρόβλημα στο ψυγείο λαδιού.

76 ΚΑΤΣΑΡΕΛΙΑΣ Εμμανουήλ - ΜΑΡΙΝΟΣ Μιχαήλ VW Golf MK3 GTi
Εγκατέλειψαν στη 2η ε.δ. με πρόβλημα στο ημιαξόνιο.

78 ΜΠΑΣΔΕΛΗΣ Γιώργος - ΔΟΥΡΔΟΥΜΑΣ Παναγιώτης NISSAN Micra Kit Car
Εγκατέλειψαν στην 1η ε.δ. με πρόβλημα στον κινητήρα.

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

FLASH SERVICE A

Ημερομηνία: 29/3/2014
Ημέρα: Πρώτη
Service: A
Flash N°: 5

1 BOUFFIER Bryan/PANSERI Xavier CITROEN DS3 RRC
«Το πρωινό θα μπορούσε να είναι καλύτερο. Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό, αλλά εγώ πρέπει να βελτιωθώ. Στο δεύτερο lοop πρέπει να είμαι καλύτερος. Δε θα κάνουμε αλλαγές στο αυτοκίνητο».

2 BREEN Craig/MARTIN Scott PEUGEOT 208 T16 R5
«Αρκετά καλό πρωινό. Η αίσθηση του αυτοκινήτου ήταν ικανοποιητική. Δε σχεδιάζουμε αλλαγές στο στήσιμο.»

3 LAPPI Esapekka/FERM Janne SKODA Fabia S2000
«Δεν ήταν και τέλεια για εμάς. Έκανα πολλά λάθη στην 1η ειδική, και στην τελευταία έκανα πρόωρη εκκίνηση, αλλά αυτή είναι η ταχύτητα του αυτοκινήτου σε αυτές τις ειδικές. Τι να κάνουμε;»

4 KAJETANOWICZ Kajetan/BARAN Jaroslaw FORD Fiesta R5
«Το πρωί οι ειδικές ήταν πολύ γλιστερές. Είμαι ευχαριστημένος έως τώρα. Δε νομίζω να αλλάξω κάτι στο αυτοκίνητο, είναι τέλειο.»

5 GRYAZIN Vasily/EREMEEV Dmitry FORD Fiesta S2000
«Ήταν ένα καλό πρωινό για μας. Κάποιες σημειώσεις δεν ήταν καλές. Πολλή ώρα ήμασταν στον κόφτη. Σε κάποια σημεία ήμασταν στον κόφτη για πάνω από 800 μ. Το αυτοκίνητο και η αίσθηση που μου δίνει είναι καλή.»

6 ABBRING Kevin/MARSHALL Sebastian PEUGEOT 208 T16 R5
«Δύσκολο πρωινό. Είδαμε εντυπωσιακές ταχύτητες. Μετά τις αναγνωρίσεις δεν περίμενα ότι θα μπορούσα να εμπιστευτώ τόσο πολύ τις σημειώσεις. Στην τελευταία ειδική σχεδόν έκανα τετ-α-κε, γιατί τράβηξα το χειρόφρενο όταν είδα το ελικόπτερο.»

7 MAGALHAES Bruno/MAGALHAES Carlos Peugeot 207 S2000
«Επιλέξαμε τη σκληρή γόμα στα λάστιχα, και ήταν δύσκολο να αντιληφθούμε τις διακυμάνσεις της πρόσφυσης. Το απόγευμα θα χρησιμοποιήσουμε μαλακότερα λάστιχα.»

8 WIEGAND Sepp/FRANK Christian SKODA Fabia S2000
«Η 1η ειδική ήταν αρκετά καλή, είχαμε καλό ρυθμό. Στη 2η βγήκαμε από το δρόμο και η 3η ήταν πολύ γλιστερή, με πολλή ώρα στον κόφτη. Θα προσπαθήσουμε να βρούμε μεγαλύτερη πρόσφυση, αλλά δε θα κάνουμε μεγάλες αλλαγές το απόγευμα.»

9 TARABUS Jaromir/TRUNKAT Daniel SKODA Fabia S2000
«Πολλά γλιστερά σημεία. Στην 1η ειδική έκανα ένα λάθος σε μια δεξιά φουρκέτα και έχασα το σημείο φρεναρίσματος. Στη 2η δεν ήμουν πολύ καλός στις γραμμές, τώρα θα αλλάξω το στυλ οδήγησής μου.»

10 CONSANI Robert/LANDAIS Vincent PEUGEOT 207 S2000
«Δε γνωρίζουμε ποιο είναι το πρόβλημα ακόμη. Στη 2η ειδική έχασα έναν τροχό, είχα κλατάρισμα και μετά έσπασα το σύστημα διεύθυνσης.»

11 RAOUX Jean Michel / MAGAT Laurent PEUGEOT 207 S2000
«Δεν τα πήγαμε και άσχημα. Το απόγευμα μπορούμε καλύτερα, το αυτοκίνητο είναι απίστευτο.»

12 TLUSTAK Antonin / SKALOUD Jan SKODA Fabia S2000
«Όλα καλά. Καμία αλλαγή στο αυτοκίνητο. Οι πρώτες δύο ειδικές είναι πολύ γρήγορες.»

14 SERDERIDIS Jourdan / MICLOTTE Frederic FORD Fiesta R5
«Όπως τα περιμέναμε. Οι δύο πρώτες ειδικές ήταν πολύ γρήγορες, και δεν είχα αυτοπεποίθηση. Η 3η ειδική ήταν καλύτερη για μας, γιατί είναι ανηφόρα και κάναμε πολύ καλό χρόνο.»

15 ORSAK Jaroslav / SMEIDLER David SKODA Fabia S2000
«Το πρωινό ήταν αρκετά καλό. Σε επίπεδο ρυθμού προχωράμε βήμα βήμα, αφού είναι η πρώτη φορά με λάστιχα Pirelli.»

18 PUSHKAR Vitaliy / MISHYN Ivan MITSUBISHI Lancer EVO X
«Είχαμε μικροπροβλήματα στα φρένα, κατά τα άλλα όλα καλά.»

19 TIBOR Erdi Jr. / TABORSZKI Attila MITSUBISHI Lancer EVO IX
«Είχαμε μία στιγμή στην 1η ειδική, γιατί χρησιμοποιήσαμε σκληρή γόμα ελαστικών. Ήταν λάθος και γλιστρούσαμε πολύ.»

24 BESSENYEY Zoltan / "YULIANNA" HONDA Civic Type-R
«Όλα καλά. Οι δύο πρώτες ειδικές ήταν γλιστερές. Οι οδηγοί των δικίνητων είναι πολύ κοντά, υπάρχει μεγάλη μάχη για το πόντιουμ, αλλά πρέπει να θυμόμαστε ότι για εμάς αυτό είναι μόνο το ζέσταμα. Το δύσκολο κομμάτι του ράλλυ έρχεται αύριο.»

27 SLAVOV Todor / ILIEV Petar RENAULT Clio R3
«Είχαμε προβλήματα στη 2η ειδική, αφού χτυπήσαμε ένα βράχο στη μέση του δρόμου, με την ποδιά του κινητήρα. Τερματίσαμε την ειδική, αλλά είχαμε διαρροή λαδιού που θα προσπαθήσουμε να διορθώσουμε. Ήταν δύσκολο να φτάσουμε στο σέρβις. Ελπίζω ο κινητήρας να είναι εντάξει, γιατί κάναμε πολλά χιλιόμετρα χωρίς λίπανση.»

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

FLASH
E.Δ. 3 – ΨΑΡΙ 1

Ημερομηνία: 29/3/2014
Ημέρα: Πρώτη
Ειδική Διαδρομή: 3
Καιρικές συνθήκες: 11ο C, Συννεφιά
Κατάσταση Οδοστρώματος: Στεγνή άσφαλτος
Μήκος: 17,60 χλμ.
Flash N°: 4

1 BOUFFIER Bryan/PANSERI Xavier CITROEN DS3 RRC
«Έφυγα ευθεία σε μια στροφή. Κάποια σημεία είναι πολύ γλιστερά. Πρέπει να βελτιωθώ στο δεύτερο loop.»

2 BREEN Craig/MARTIN Scott PEUGEOT 208 T16 R5
«Είναι γλιστερά στο χωριό, η ταχύτητά μας δεν ήταν κακή. Κάνουμε ό,τι μπορούμε.»

3 LAPPI Esapekka/FERM Janne SKODA Fabia S2000
«Στόχος μας είναι να τερματίσουμε. Στις πρώτες ειδικές έκανα λάθη, τώρα ήταν καλύτερα. Η πρόσφυση αλλάζει συνεχώς, κάποιες φορές νομίζεις ότι οδηγείς στο χώμα. Τόσο πολύ γλιστράει.»

4 KAJETANOWICZ Kajetan/BARAN Jaroslaw FORD Fiesta R5
«Είμαι ευχαριστημένος, το αυτοκίνητο λειτουργεί καλά. Γλιστράει, αλλά νομίζω το γνωρίζετε αυτό… Το διασκεδάζουμε, πάντως.»

5 GRYAZIN Vasily/EREMEEV Dmitry FORD Fiesta S2000
«Στην αρχή δεν ήμασταν τόσο καλοί, αλλά στο τέλος πήγαμε αρκετά ταχύτερα.»

6 ABBRING Kevin/MARSHALL Sebastian PEUGEOT 208 T16 R5
«Ήταν πολύ καλό πρωινό. Το αυτοκίνητο είναι καλό, η ομάδα άψογη. Πίεσα πολύ. Οι δύο τελευταίες ειδικές ήταν καλές, αλλά έκανα ένα ανόητο λάθος σε μια φουρκέτα στην προηγούμενη ειδική.»

7 MAGALHAES Bruno/MAGALHAES Carlos Peugeot 207 S2000
«Είναι γλιστερά, στο χωριό είχαμε μία-δύο στιγμές. Με αυτήν τη γόμα είναι δύσκολο να βρεις πρόσφυση και να φρενάρεις σωστά. Θα αλλάξουμε λάστιχα, και σίγουρα θα βελτιωθούμε.»

8 WIEGAND Sepp/FRANK Christian SKODA Fabia S2000
«Η ειδική ήταν πολύ γλιστερή, και πρόσεχα πολύ. Έκανα ό,τι μπορούσα, δεν ξέρω πόσο γρήγορος ήμουν.»

9 TARABUS Jaromir/TRUNKAT Daniel SKODA Fabia S2000
«Όλα καλά, κάποια σημεία ήταν πολύ πολύ γλιστερά. Προσπάθησα να οδηγήσω προσεκτικά.»

10 CONSANI Robert/LANDAIS Vincent PEUGEOT 207 S2000
«Έκανα ένα λάθος. Χτύπησα μια πολύ μεγάλη πέτρα και έχω τραυματίσει τον αντίχειρά μου. Εμπρός αριστερό κλαταρισμένο ελαστικό.»

11 RAOUX Jean Michel / MAGAT Laurent PEUGEOT 207 S2000
«Πολύ ωραία ειδική. Προσπαθώ να γίνομαι συνέχεια ταχύτερος. Το αυτοκίνητο και τα λάστιχα είναι πολύ καλά.»

14 SERDERIDIS Jourdan / MICLOTTE Frederic FORD Fiesta R5
«Τέλεια ειδική. Πολύ ενδιαφέρουσα. Πηγαίνω καλύτερα τώρα απ' ό,τι το πρωί.»

15 ORSAK Jaroslav / SMEIDLER David SKODA Fabia S2000
«Πολύ δύσκολη ειδική. Είχαμε πρόβλημα στα φρένα.»

ΣΧΟΛΙΑ
Ο Craig Breen σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην SS3 Ψάρι, και μείωσε τη διαφορά του από τον προπορευόμενο Kevin Abbring σε 2,9 δλ. Ο Δανός οδηγός της Peugeot σημείωσε το 2ο χρόνο, μπροστά από τον Bryan Bouffier. Ο οδηγός του Citroen DS3 RRC είχε μία ακόμα μικρή έξοδο, αλλά ήταν ταχύτερος του Kajetan Kajetanowicz, και βρίσκεται τώρα μόλις 4,5 δλ. πίσω από τον Πολωνό πρωταθλητή στη Γενική κατάταξη.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

FLASH
E.Δ. 2 – ΑΓΙΟΝΟΡΙ 1

Ημερομηνία: 29/3/2014
Ημέρα: Πρώτη
Ειδική Διαδρομή: 2
Καιρικές συνθήκες: 13ο C, Συννεφιά
Κατάσταση Οδοστρώματος: Στεγνή άσφαλτος
Μήκος: 23,63 χλμ.
Flash N°: 3

1 BOUFFIER Bryan/PANSERI Xavier CITROEN DS3 RRC
«4 χλμ. από το τέλος της ειδικής, χτύπησα μια πέτρα μπροστά δεξιά. Χάλασε η ζάντα και κλατάρισε το ελαστικό. Προσπάθησα να τερματίσω σε όσο καλύτερη θέση μπορούσα.»

2 BREEN Craig/MARTIN Scott PEUGEOT 208 T16 R5
«Έχασα τα φρένα. Είμαι ευχαριστημένος με το χρόνο.»

3 LAPPI Esapekka/FERM Janne SKODA Fabia S2000
«Δεν είναι εύκολο. Γρήγορη ειδική, με διαφορετική πρόσφυση, κάθε στροφή είναι και μια έκπληξη. Μπορώ να αυξήσω ταχύτητα, αύριο θα είναι καλύτερη μέρα για μας.»

4 KAJETANOWICZ Kajetan/BARAN Jaroslaw FORD Fiesta R5
«Έκανα τετ-α-κε 4 χλμ. από το τέλος της ειδικής. Χάσαμε περίπου 10 δλ.»

5 GRYAZIN Vasily/EREMEEV Dmitry FORD Fiesta S2000
«Πολύ γρήγορη ειδική, συνέχεια στον κόφτη. Τα αυτοκίνητα με τούρμπο είναι ταχύτερα στα γρήγορα κομμάτια. Στα αργά κομμάτια είμαστε καλά.»

6 ABBRING Kevin/MARSHALL Sebastian PEUGEOT 208 T16 R5
«Γρήγορη ειδική. Κατάφερα να βρω ρυθμό με τις σημειώσεις, και είμαι ευχαριστημένος με αυτό. Το ράλλυ είναι γεμάτο εκπλήξεις. Στο τέλος ήμουν πολύ προσεκτικός.»

7 MAGALHAES Bruno/MAGALHAES Carlos Peugeot 207 S2000
«Όλα καλά, αλλά τα λάστιχα δεν είναι τα σωστά, γιατί οι εδικές είναι γλιστερές. Έχω καιρό να τρέξω και πρέπει να βρω ρυθμό.»

8 WIEGAND Sepp/FRANK Christian SKODA Fabia S2000
«Βγήκα από το δρόμο, κολλήσαμε 2-3 δλ. σε ένα χαντάκι. Έχασα την αυτοπεποίθησή μου και χάσαμε πολύτιμο χρόνο.»

9 TARABUS Jaromir/TRUNKAT Daniel SKODA Fabia S2000
«Πολύ γρήγορη ειδική. Σε κάποια σημεία δεν οδήγησα καλά. Κάναμε μερικά λάθη.»

10 CONSANI Robert/LANDAIS Vincent PEUGEOT 207 S2000
«Νόμιζα πως είχα χάσει έναν τροχό, για αυτό σταμάτησα μετά το ΣΕΧ να ελέγξω το αυτοκίνητο. Είχαμε έντονους κραδασμούς και ήταν δύσκολο να οδηγήσουμε στα γρήγορα κομμάτια.»

11 RAOUX Jean Michel / MAGAT Laurent PEUGEOT 207 S2000
«Η ειδική ήταν καλή και μου άρεσε. Το αυτοκίνητο είναι φανταστικό και οδήγησα καλά.»

14 SERDERIDIS Jourdan / MICLOTTE Frederic FORD Fiesta R5
«Πιο δύσκολη ειδική. Διασκεδάσαμε. Η πρόσφυση είναι καλή. Υπάρχουν πονηρά σημεία, αλλά όλα καλά.»

15 ORSAK Jaroslav / SMEIDLER David SKODA Fabia S2000
«Όλα καλά. H ειδική ήταν καλή, το αυτοκίνητο τέλειο. Μόνο η αυτοπεποίθηση λείπει.»
ΣΧΟΛΙΑ
Ο Kevin Abbring σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και τέθηκε επικεφαλής της Γενικής κατάταξης. Ο Craig Breen ακολουθεί 2ος στη Γενική, συμπληρώνοντας το 1-2 για την ομάδα της Peugeot. Ο Esapekka Lappi είναι 3ος μπροστά από τον Bryan Bouffier, που είχε μικρή έξοδο και κλαταρισμένο ελαστικό.