Κώστας Βλάσης: Προσπάθειες αναβάθμισης και ψηφιοποίησης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους Έλληνες του εξωτερικού

Time to read
less than
1 minute
Read so far

Κώστας Βλάσης: Προσπάθειες αναβάθμισης και ψηφιοποίησης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους Έλληνες του εξωτερικού

Μάρτιος 16, 2021 - 16:19

Κάνουμε πράξη τη δέσμευσή μας!
Η πρωτοποριακή υπηρεσία «MyConsulLive» συνεχίζει να επεκτείνεται στις Αρχές μας σε ολόκληρο τον κόσμο.

Η αρχή έγινε στις 30 Δεκεμβρίου, όταν εγκαινιάσαμε στην Πρεσβεία (Προξενικό Γραφείο) του Λονδίνου και στα Γενικά Προξενεία Νέας Υόρκης και Τορόντο τη λειτουργία του «MyConsulLive», δηλαδή την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πολιτών από τις Προξενικές Αρχές μας. Στις 5 Φλεβάρη συνεχίσαμε με άλλες 4 Αρχές και σήμερα είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, την επέκταση της υπηρεσίας στα προξενικά γραφεία στις Πρεσβείες Βρυξελλών, Ουάσιγκτων, Παρισίων, Στοκχόλμης και στα Γενικά Προξενεία Αδελαΐδας, Αμβούργου, Μελβούρνης, Μονάχου, Μόντρεαλ, Σικάγου, Στουτγάρδης, Σύδνεϋ, Τάμπας και Φρανκφούρτης.

Οι εντατικές προσπάθειες του τελευταίου χρόνου για αναβάθμιση και ψηφιοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους Έλληνες του εξωτερικού συνεχίζονται αδιάκοπα, προκειμένου να είμαστε δίπλα στους απανταχού Έλληνες και να ενισχύσουμε τους δεσμούς τους με τη Μητέρα Πατρίδα!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3734292260017386&set=a.213976638...