«Ξεπούλησαν» στα σούπερ μάρκετ βαφές μαλλιών και αλκοολούχα ποτά

Time to read
less than
1 minute
Read so far

«Ξεπούλησαν» στα σούπερ μάρκετ βαφές μαλλιών και αλκοολούχα ποτά

Απρίλιος 13, 2021 - 16:38

φωτογραφία Eurokinissi-Βασίλης Παπαδόπουλος

«Ξεπούλησαν» στα σούπερ μάρκετ τα αλκοολούχα ποτά, οι βαφές μαλλιών και οι λαδόκολλες, εξαιτίας της πανδημίας.

Δηλαδή, με την εστίαση και τα μπαρ κλειστά, οι πολίτες αγόρασαν περισσότερα αλκοολούχα ποτά για το σπίτι από κάθε άλλη χρονιά, ενώ εξαιτίας της αναστολής λεοτουργίας των κομμωτηρίων οι γυναίκες κυρίως έβαφαν τα μαλλιά τους σπίτι.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε χθες η NielsenIQ το πρώτο τρίμηνο του 2021 (στοιχεία έως 28 Μαρτίου σε σούπερ μάρκετ άνω των 100 τ.μ., εξαιρουμένων των νησιών) έκλεισε με αύξηση τζίρου 1,9% για τον κλάδο των σούπερ μάρκετ σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2020. Στα τρόφιμα – ποτά καταγράφεται αύξηση πωλήσεων 4,2%, ενώ στα προϊόντα προσωπικής περιποίησης καταγράφεται μείωση πωλήσεων κατά 8,9%, όπως και στα προϊόντα οικιακής χρήσης κατά 7,4%. Εξέλιξη αναμενόμενη, καθώς πέρυσι είχαν αυξηθεί υπερβολικά οι πωλήσεις σαπουνιών, αντισηπτικών και απολυμαντικών.

Τα προϊόντα στα οποία καταγράφηκε μεγάλη αύξηση πωλήσεων φέτος σε σύγκριση με πέρυσι είναι τα ακόλουθα: ρούμι (67,7%), κρασιά (49,1%), ουίσκι (43,6%), μπίρες (27,3%), βαφές μαλλιών (22%), αποτριχωτικά προϊόντα (25,1%), απολυμαντικά χεριών (15%), καθαριστικά φούρνου (47,5%), λαδόκολλα (28,4%).