Εξυπηρέτηση κοινού στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων

Time to read
less than
1 minute
Read so far

Εξυπηρέτηση κοινού στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων

Ιούνιος 04, 2021 - 17:47

Από 14-06-2021 η συναλλαγή στην Κεντρική Υπηρεσία και τα Καταστήματα του Τ.Π.& Δανείων θα πραγματοποιείται στην Κεντρική Υπηρεσία και μόνο με ραντεβού με τις Διευθύνσεις, Διεύθυνση Χρηματικών Παρακαταθηκών (Δ3), Τμήματα Γ’ – Δ’ Απόδοσης Χρηματικών
Παρακαταθηκών, Διεύθυνση Ειδικών Παρακαταθηκών (Δ4),  Διεύθυνση Απαλλοτριώσεων (Δ8), Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Δανείων Στεγαστικών και Ειδικών Κατηγοριών (Δ6), για θέματα  που αφορούν σε  εισπράξεις δόσεων δανείων στεγαστικού τομέα, μερικές και ολικές εξοφλήσεις αυτών, εξαλείψεις υποθηκών και παραλαβή αιτήσεων και εγγράφων αποδοχής μακροπρόθεσμης ρύθμισης λόγω υπαγωγής στο πρόγραμμα Γέφυρα .

Χωρίς ραντεβιού θα μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να εξυπηρετούνται  με τις κάτωθι Διευθύνσεις , Διεύθυνση Χρηματικών Παρακαταθηκών (Δ3), Τμήματα Α’ – Β’ Σύστασης Χρηματικών Παρακαταθηκών,  Διεύθυνση Καταθέσεων Διαχείρισης Κεφαλαίων Τ.Ν.&Π.Α.& λοιπών Ν.Π. (Δ9)
iii. Διεύθυνση Ταμειακής (Δ10):
- Τμήμα Α΄ Εκμίσθωσης Θυρίδων και Εποπτείας Διαχείρισης Αυτούσιων
Παρακαταθηκών (θυρίδες),
- Τμήμα Β΄ Κεντρικού Ταμείου &Τμήμα Γ΄ Καταθέσεων

Στα Καταστήματα του Τ.Π.&Δανείων σύμφωνα με σχετική απόφαση του Προϊσταμένου Διεύθυνσης του οικείου Καταστήματος.

Η εξυπηρέτηση του κοινού με τα κατά τόπους Γραφεία Παρακαταθηκών των ΔΟΥ θα υλοποιείται κατά τον προβλεπόμενο από την οικεία ΔΟΥ τρόπο.

Οι Υπηρεσίες θα εξακολουθήσουν να λαμβάνουν τα αιτήματα των συναλλασσομένων μέσω ταχυδρομείου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλεφωνικά ή με κάθε άλλο πρόσφορο μέσο.

Υποχρεωτικά στο αίτημά του ο συναλλασσόμενος θα αναφέρει τα στοιχεία επικοινωνίας του (email και τηλέφωνο).

Οι συγκεκριμένες ηλεκτρονικές διευθύνσεις και τα τηλέφωνα επικοινωνίας είναι δημοσιευμένα στην ιστοσελίδα του Τ.Π. & Δανείων (www.tpd.gr).

Η επικοινωνία για τον καθορισμό συνάντησης του συναλλασσόμενου ή του νομίμου εκπροσώπου με την Υπηρεσία, όπου αυτό απαιτείται, θα πραγματοποιείται μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας ή αποστολής αιτήματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Τα στοιχεία των επικείμενων
συναντήσεων (ημερομηνία, ώρα, συμμετέχοντες κ.τ.λ.) κοινοποιούνται στο Τμήμα Διοίκησης Προσωπικού της Διεύθυνσης (Δ1) Διοικητικού, και στο Τμήμα Διοικητικού των Καταστημάτων σε ημερήσια βάση, προκειμένου να ελέγχεται η είσοδος των συναλλασσομένων, από το Τμήμα Ασφάλειας.

Οι Προϊστάμενοι των Διευθύνσεων και των Καταστημάτων θα ορίσουν υπάλληλο/ους καθώς και τηλέφωνο επικοινωνίας για τον προγραμματισμό των ραντεβού, καθώς και την επικοινωνία (για εξυπηρέτηση ή τυχόν διευκρινίσεις) με το συναλλασσόμενο κοινό.

ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΡΓΑΣΙΑ

Η δυνατότητα παροχής εξ αποστάσεως εργασίας εκτιμάται από τον Προϊστάμενο κάθε Διεύθυνσης, ανάλογα με τη φύση του αντικειμένου και τις ανάγκες της Υπηρεσίας, με στόχο την απρόσκοπτη και χωρίς καθυστερήσεις εκτέλεση των λειτουργιών της.
Σε κάθε περίπτωση, από τη Δευτέρα 7-06-2021, ο αριθμός των εργαζομένων με τηλεργασία δεν μπορεί να υπερβαίνει το 20% του αριθμού των υπηρετούντων, που δύναται να τηλεργαστεί σε κάθε Διεύθυνση, με βάση το ισχύον πλάνο εργασιών αυτής.