Σούπερ μάρκετ: Ένα στα τρία προϊόντα που μπαίνει στο καλάθι, είναι ιδιωτικής ετικέτας

Time to read
less than
1 minute
Read so far

Σούπερ μάρκετ: Ένα στα τρία προϊόντα που μπαίνει στο καλάθι, είναι ιδιωτικής ετικέτας

Νοέμβριος 23, 2023 - 11:30

φωτογραφία Eurokinissi-Βασίλης Παπαδόπουλος

Η ιδιωτική ετικέτα σούπερ μάρκετ μπαίνει στα καλάθια των καταναλωτών λόγω φθηνότερης τιμής για πρώτη φορά την τελευταία 20ετία σε ποσοστό 1 στα 3 προϊόντα (32,9%).

Πρόκειται για ιστορικό υψηλό, όπως επισημαίνεται στην τελευταία ετήσια έρευνα που πραγματοποίησε το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε τυχαίο δείγμα 1.507 νοικοκυριών με μηχανογραφημένο σύστημα CATI.

Σε σχέση με το 2007 η διαφορά είναι τεράστια, όταν το αντίστοιχο ποσοστό των PL ήταν 19,5%, ή και το 2013, στην καρδιά της οικονομικής κρίσης, το ποσοστό έφθασε το 27,4%.

Το ρεκόρ των PL καταγράφεται και από τις εταιρείες ερευνών αγοράς, οι οποίες μετρούν αποδείξεις σουπερμάρκετ. Με βάση τα στοιχεία της Circana, όπως αναφέρει η εφημερίδα «Το Βήμα», τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αύξησαν κατά 2 μονάδες τη συμμετοχή τους στον τζίρο των ταχυκίνητων αγαθών που πωλούν τα σουπερμάρκετ φθάνοντας στο 26,2% τον Σεπτέμβριο του 2023 από 24,3% το 2020.

Τις δύο μονάδες έχασαν τα επώνυμα προϊόντα, με το μερίδιό τους σε αξία το ίδιο διάστημα να υποχωρεί στο 73,8% από 75,7% πριν από τρία χρόνια.